După ce s-a arătat în ultimele luni cu câteva fotografii sporadice, Omoda 5 este acum gata oficial să intre în dealerile italiene. Noua marcă Omoda , parte a universului Chery, va ateriza pe piața noastră cu Omoda 5, un SUV de dimensiuni medii care se concentrează în totalitate pe stil, tehnologie și conținut ecologic. Am avut ocazia să-l vedem și să-l atingem în timpul previzualizării naționale. Iată cum se face.
Omoda 5: stil
Cu o lungime de 4,4 metri, noul Omoda 5 se concentrează pe un design cu un caracter foarte personal. Partea frontală este cea mai particulară, în care domină scena grila mare cu elemente geometrice, care se lărgește din centru pentru a încorpora luminile de zi subțiri cu LED-uri. Cu toate acestea, principalele grupuri luminoase sunt mai mici și folosesc, de asemenea, tehnologia modernă Full-LED . Partea din spate este mai „tradițională”, cu faruri orizontale, legate printr-o bandă subțire pe care iese în evidență inscripția Omoda. Evacuarea dublă (falsă) și spoilerul pronunțat deasupra lunetei dau o notă de sportivitate spate.
Interioarele sunt la fel de bine îngrijite. Tabloul de bord este curat, cu câteva butoane tactile prezente în partea inferioară. Adevărații protagoniști aici sunt cele două ecrane de peste 10,2 inchi așezate unul lângă altul. Cel din spatele volanului funcționează ca panou de instrumente, în timp ce cel din centrul planșei de bord funcționează ca sistem de infotainment. Per total, nivelul de calitate perceput la bord este foarte ridicat și o mare parte din materialele folosite pentru învelișuri sunt de origine reciclată. Spatiu destul de mult la bord, chiar si pentru cei care stau in spate datorita ampatamentului generos de 2,63 metri, in timp ce portbagajul, cu o forma foarte regulata, are o capacitate minima de 360 de litri.
Omoda 5: tehnologie
Noul SUV de la Omoda aduce pe drum diverse tehnologii. Pe lângă un pachet Adas foarte bogat, format din șaisprezece sisteme diferite de asistență la conducere, care asigură conducerea autonomă de Nivelul 2 . Dar există și multă tehnologie la bord care, mai ales, se exprimă în prezența unui sistem avansat de asistență vocală care poate fi activat prin comanda „Hey Omoda”, capabil nu doar să intervină asupra funcțiilor infotainmentului. sistem. Aceasta, de fapt, este capabilă să modifice temperatura din habitaclu, dar și să deschidă și să închidă trapa și geamurile laterale.
Omoda 5: motorul
Noul Omoda 5 este propulsat de un motor turbo de 1,6 litri cu patru cilindri, capabil să dezvolte o putere maximă de 197 CP la 5.500 rpm pentru 290 Nm de cuplu între 2.000 și 4.000 rpm. Unitatea este asociată standard cu o transmisie automată cu dublu ambreiaj cu șapte trepte, prin care puterea este trimisă către roțile din față. Cifre care îi permit să atingă o viteză maximă de 191 km/h. Rămânând pe probleme tehnice, din punct de vedere al suspensiei, Omoda 5 se bazează pe o lonză McPherson pentru puntea față și pe un multilink pentru spate. Pentru înregistrare, anticipăm că până la sfârșitul anului gama noului SUV chinezesc se va extinde odată cu intrarea în lista de prețuri a unui hibrid și a unei variante 100% electrice.
Omoda 5: optiuni și prețuri
Noul Omoda 5 va fi comercializat începând din primăvară. Acesta va fi disponibil în două versiuni cu prețuri începând de la mai puțin de 30.000 de euro pentru varianta pe benzină, în timp ce cea electrică ar trebui să aibă un preț de intrare sub 35.000 de euro. Cifre foarte interesante ținând cont de segmentul din care aparține mașina și de echiparea standard bogată începând de la nivelul de echipare de bază.